Blog plný receptů, článků, fitness, cviků a mé cesty se právě rozjíždí a postupem času se můžete těšit na pořádnou nálož zdravých, chutných receptů! :))

Kuřecí maso

Rajská omáčka

25. srpna 2015 v 6:35 | Týnka
Moje nejoblíbenější jídlo - Rajská omáčka s plněnými paprikovými lusky a těstovinami. Včera na ni padlo, akorát jsem ji trochu vylepšila, aby byla zdravější a rozdíl? Žááádnýýý :)))


Špaldové řízky

20. července 2015 v 12:47 | Týnka
Jsou to klasické řízky, které místo trojobalu obalíte v těstíčku ze špaldové krupice :) Můžete zvolit zdravější variantu v troubě, nebo klasické smažené řízky. Dokonalá chuť. Původně jsem měla nedůvěru v tuto "hmotu", ale velice mile mě překvapila, zajímavá chuť a přítelovi taky chutnalo, takže určitě i vám bude Smějící se


Kuřecí kapsa s kuskusem

9. července 2015 v 6:42 | Týnka
Po týdnu 12tek v práci byl včera první den, kdy jsem si mohla udělat na oběd něco co zabere dýl jak 15 minut a přišlo na vynikající kuřecí kapsu plněnou kuskusem, zeleninkou, rozpečeným sýrem a křupavými plátky mandlí. DOKONALÁ kombinace! :)


Semínkové kuřecí

14. června 2015 v 10:36 | Týnka
Máte rádi křupavé kuřecí řízky? Zkuste tuhle variantu s různými druhy semínek, upečené v troubě. Krásně křupavé! Mix semínek je - slunečnicové, sezamové a lněné.

Sezamová semínka obsahují až 60% oleje, který je velmi zdravý a prospěšný. Obsahuji i bílkoviny, sacharidy a vlákninu.
Lněná semínka 42% tuků a 28% vlákniny, jsou vynikajícím zdrojem omega -3 mastných kyselin, lignanů a vlákniny.
Slunečnicová semínka obsahuji vitamíny (E,B1,B5), minerály, antioxidanty, esenciálně mastné kyseliny a bílkoviny.


Grilované kuřecí prsa s brokolicovou omáčkou

10. června 2015 v 20:18 | Týnka
Skvělé grilované prsa s krémovou brokolicovou lehce pikantní omáčkou a rýží natural. A proč rýže natural? Tato rýže patří mezi nejzdravější potraviny. Posiluje imunitní systém, má vysoký obsah vlákniny, vitamínu B6, fosforu, horčíku, chromu a selenu. Obsahuje velké množství aminokyselin, vitamín B a E, draslík i železo. Pomáhá regulova obsah vody, čistí trávící trakt a pomáhá snižovat hladinu cholesterolu. A taky pomáhá při regulaci váhy :P


Kuřecí kuličky v rajčatové omáčce

28. května 2015 v 17:59 | Týnka
Miluji masové kuličky a nejlepé ještě v paprikových luscích! Jenže takové kuličky se většinou dělají z mletého vepřového masa - výživová hodnota skoro žádná. A tak tu máme kuličky z mletého kuřecího a zamilovala jsem se ještě víc! Tento recept je v rajčatové omáčce, ale jak si budete moct všimnout, udělala jsem si ze zbytku i "sekanou" a plněnou papriku na večeři :) A nejlepší je, že příprava trvá jenom 30 minut! :)
Kuličky se předpečou v troubě a potom se dovaří v rajčatové omáčce, aby omáčka nasákla do kuliček a y byli chutnější a šťavňatější.


Zapékaný kuskus se zeleninou a kuřecím masem

26. května 2015 v 5:46 | Týnka
Výborný lehký, zdravý oběd a i ten kdo nemá rád kuskus si dle mého pochutná. :) Měla jsem původně trochu obavy, jestli mi jídlo bude chutnat ale experiment se vyvedl a dopadlo to tak, že jsem snědla celý pekáček sama, takže obavy nemějte Rozpačitý

Kuře na paprice zdravě

22. května 2015 v 11:59 | Týnka
Vůbec!! není poznat že to je dělané bez smetany a zahuštěné bramborou, fakt vynikající dietní verze! :) Vůbec jsem nepředpokládala, že bych si v nejbližší době dala nějakou tučnou smetanovou omáčku a ejhle, nakonec jsem si dala a ještě takhle parádní dietní a žádný rozdíl :)

dietní kuře na paprice
 
 

Reklama