Blog plný receptů, článků, fitness, cviků a mé cesty se právě rozjíždí a postupem času se můžete těšit na pořádnou nálož zdravých, chutných receptů! :))

Celozrnná placka

12. června 2016 v 7:44 | Týnka |  Přílohy
Fajnová lehká varianta na oběd v těhlech pařácích. Někdy dělám i klasickou verzi jako tortillu bez vejce, ale přijde mi, že s vejcem je mnohem lepší, navíc nějaké ty bílkoviny navíc se hodí ne? :) Mouky střídám, nejčastěji žitnou a pohankovou. (Pohanková je taková tužšší ale hodně chutná) Určitě stojí za vyzkoušení. Naplnit si ji můžete čím chcete, já v téhle verzi dala směs zeleniny a kuřecího masa a zamotala jako tortillu :)





Budeme potřebovat:
50 g pohankové mouky / žitné / špaldové / ...
3 g kypřícího prášku
1 ks vejce
1 čl olivového oleje
bazalka, oregáno, sůl, pepř

(Potom já placku potřela rajčatovým protlakem z dm (nebo kečup), dala cherry rajčátka, kukuřici, okurku (jo bylo to dobré! :D) a orestované kuřecí maso)

Postup:
Smícháme mouku s kypřícím práškem a vejcem. Doředíme vodou aby vznikla palačinková konzistence. Pánev si rozehřejeme, nalijeme 1 čl olivového oleje a tvoříme placky. Okořeníme a opečeme z obou stran.

Výživového hodnoty na samotné placky:
15 g bílkovin, 30 g sacharidů, 12 g tuku,
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama