Blog plný receptů, článků, fitness, cviků a mé cesty se právě rozjíždí a postupem času se můžete těšit na pořádnou nálož zdravých, chutných receptů! :))

STOP dietám

24. června 2015 v 7:36 | Týnka |  Hubnutí
Často se mě lidé ptají, jak jsem to dokázala, že jsem tolik zhubla, že jsem musela určitě držet nějakou přísnou dietu.. Vždycky mě to docela nakrkne, jak je představa lidí o zdravém jídelníčku pokřivená ať už vinou různých "super zaručených diet" nebo "chytrých rad odborníků".. a tak si většina lidí myslí, že cesta za vysněnou postavou je o věčném odpírání, nesmyslných dietách typu - celý den jenom ovoce, bílkovinová dieta atd. a konečný výsledek? Týden se budete striktně držet, dokonce zhubnete a možná ne zrovna málo.. ale za chvilku to nevydržíte a tělo které jste týden trápili si řekne dost a vy se tak přejíte, že zhozená kila budou tak rychle nahoře, jak rychle jste je zhodili!
Takže moje odpověď zní NE! Opravdu žádnou přísnou dietou jsem nezhubla.





Zhubnout neznamená týdny, možná měsíce se trápit a odpírat si vše "špatné" a poté co se vrátíte ke svým starým stravovacím návykům se dočkáte toho všemi probíraného Jo-jo efektu, kdy se vám vaše kila vrátí zpět a vezmou sebou ještě něco navíc, kdyby náhodou jste zase své tělo trápili.
Jídlo NENÍ nepřítel! I při hubnutí si můžete dokonce vybírat na co máte chuť a ne jet podle jídelníčku, kdy oběd tvoří ovoce. Každé jídlo, které si dáte musí být vyvážené! A když změníte pohled na jídlo, nebudete se po skončení diety bát si dát čokoládu, protože váš metabolismus bude tak nastartovaný, že mu to vůbec nebude vadit. Tak to mám teď já, kdy si klidně dám to co mám ráda a nepřiberu a to by se mi nikdy nepodařilo, kdybych držela hladovky a kdo ví co všechno :)

Základní pravidla při hubnutí a celkově zdravém životním stylu jsou známá asi téměř všem, ale kdo na ně klade takový důraz jaký si zaslouží??

1. Jíst PRAVIDELNĚ! 5-6x denně každé 2-3 hodiny.. maximálně 4.
2. Vyvážená strava - dostatek bílkovin, sacharidů, tuků a vlákniny v každém jídle.
3. Dostatek pitného režimu - VODA! NE žádné ochucené minerálky ani žádné ochucené vody - čistá voda z kohoutku s citrónem je to nejlepší co pro své tělo můžete udělat!
4. Dostatek pohybu - Ano strava tvoří nějakých 70% úspěchu, ale s pohybem to jde podstatně lépe a pěkně se nastartuje metabolismus.
5. Dostatek spánku - Ideálně alespoň 8 hodin - spánek je velmi důležitý

Takže - vykašlete se na nesmyslné diety a mějte rádi jídlo, těšte se až si budete moct dát ten slaďounký zdravý dortík, který jste si nachystali na snídani a hýbejte se! :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama