Blog plný receptů, článků, fitness, cviků a mé cesty se právě rozjíždí a postupem času se můžete těšit na pořádnou nálož zdravých, chutných receptů! :))

Domácí zapékané musli

27. května 2015 v 6:13 | Týnka |  Musli
Zdravé, voňavé, křupavé a bez přidaných cukrů a tuků :) Výborné musli voňavé po skořici, s oříšky a rozinkami, ale dát si do něj můžete v podstatě cokoliv :) Mají vyšší obsah bílkovin díky přidanému proteinu, ale pokud nemáte protein, tak to není nutné :) Myslím, že se musli stane vaší oblíbenou snídaní a dají vám potřebnou energii do dne :)



Ingredience:
Ovesné vločky - 3 hrnky
Lískové oříšky -2/3 hrnku
Rozinky - 2/3 hrnku
Proteinový prášek - 2 odměrky (60g)
Skořice - dle chuti (asi 1 PL)
Med - 4 PL
Arašídové máslo - 4 PL

Postup:
Troubu jsem si předehřála na 180 strupňů. Mezitím jsem dala do velké mísy vločky, na hrubo nasekané oříšky, rozinky, protein a skořiči - dobře promíchala. V menším hrni jsem si na sporáku roztopila máslo a med a potom vlila do připravené směsi. Nechala chviličku vychladnou a pak důkladně promíchala. Vznikne lepkavá hrudková směs.

Tuto směs jsem vysypala na plech vyložený pečícím papírem a dala péct na 20 minut. Zhruba co 5 minut jsem směs promíchávala. Po 20 minutách jsem plech vyndala a nechala na vzduchu vychladnout - v tuto chvíli musli nabývá na křupavosti. Skladujeme v skleněné uzavřené nádobě na tmavém místě. Takto uložené musli vydrží velmi dlouho.

Dobrou chuť! :)

Nutriční hodnoty na jednu porci (80 g)
298 kcal
10 g tuk
15 g bílkoviny
32 g sacharidy

Počet porcí je zhruba 10 :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama